PLASTIKS.hu

Az árakra vonatkozó kiegészitések

A minimális rendelés mértéke: 50 euró ÉS minimum 10 db termék egy típusból.

.

Call of Duty: Vanguard áttekintés friv játék-lépjen vissza

A Call of Duty visszatér a második világháború korszakába, de van-e mit mutatni ebben a környezetben? Igen és nem: valahol a lövő jó módon meglepődik, valahol úgy érzi, mintha visszalépne a sorozat korábbi részeihez képest, különösen a Friv2Online Games Studio webhelyének munkáihoz képest. Minden részlet a felülvizsgálatunkban található.

Kezdjük az egyjátékos kampánnyal: ez a Call of Duty sorozat azon része , amely minden évben vonzza az egyjátékos lövészek rajongóit, akik izgalmas vonzerőt várnak akcióval és non-stop lövöldözéssel.

Ban ben Call of Duty: Vanguard, a kislemez egyfajta "öngyilkos osztagnak" szól: őrült harcosoknak, akiket a háború utolsó napjaiban küldetésre küldenek a titokzatos "Phoenix projekt" elpusztítására, a náci kísérlet a megdöbbentő Birodalom megmentésére és új birodalom formájában újjáélesztésére.

Az egyes hősök karakterei és motivációi személyes küldetésekben derülnek ki, amelyek rendszeresen megszakítják a fő történetet, a múlt visszaemlékezéseként. Az ilyen különböző karakterek összegyűjtése után a szerzők lehetőséget kaptak arra, hogy a második világháború háborúinak szinte minden színházát megmutassák.

Itt a karizmatikus vezető Arthur Kingsley részt vesz a szövetségesek normandiai leszállásában , a szovjet nővér, Polina Petrova felvesz egy mesterlövész puskát, és megnyitja a nácik vadászatát Sztálingrádban, az ellenszenves bombázó Lucas Riggs az afrikai kampány egyik kulcsfigurájává válik, és az ász pilóta Wade Jackson szó szerint értelemben leereszkedik az égből a földre, és harcol a japánokkal a csapdákkal teli trópusokon.

Minden harcos egyedi tulajdonságokkal rendelkezik. Kingsley parancsokat ad ki csapattársainak, például elvonja az erősen páncélozott ellenség figyelmét vagy elnyomja a lőpontot. Petrova ügyesen felmászik a falakra (speciálisan kijelölt helyeken), és nem vesz részt a hűséges "mesterlövészben", amelyet nem lehet más fegyverrel helyettesíteni. Riggs pontosan dobja a robbanóanyagokat, míg Jackson rövid időre lelassítja az időt, és pontosan a fejére lő.

A karakterek nagyon jellegzetesnek és vonzónak bizonyultak, de a kampány időtartama nem volt elegendő ahhoz, hogy felfedje őket. Könnyedén ragaszkodsz a karakterekhez, érdeklődéssel követed a csatározásaikat, de az akció olyan gyorsan repül, hogy egyszerűen nincs ideje érezni a harcosok sorsát. A Call of Duty: Vanguard kampánya nagyon rövid-még a sorozat szabványai szerint is. A főszereplők egy része nagyon kevés "képernyőidőt" kapott, mások pedig csak a kampány második felében jelennek meg "a keretben".

Ugyanakkor Polina felhívja magára az oroszlánrész figyelmét. Az ő története minden bizonnyal a legérdekesebb a posztszovjet országok játékosai számára, és Sztálingrád a bombázás előtt és után nagyon hiteles, részletes és megbízható módon jelenik meg.

Feltételesen békeidőben, míg az ellenségek valahol messze vannak, a lány elölre rohan, nem akar másodlagos szerepeket felvenni, és amikor eljön az ideje, hogy cselekedjen, nem enged a nehézségeknek, és ügyességének és pontosságának köszönhetően gyorsan megszerzi a félig legendás státuszt, rémületbe sodorva a Fritzet, és inspirálva a város lakóit, hogy határozottan visszautasítsák a betolakodókat.

A bátor bombázó Riggsre is emlékeznek, bár jó értelemben a háborús körülmények között való szándékos és dacos viselkedése miatt a legjobb esetben Börtön várt volna rá,nem pedig a világ megmentésének küldetésével megbízott hősök különítményében. Itt azonban nem dokumentumfilm Krónika van, hanem szinte szuperhős, így az ilyen szabadságjogok megbocsáthatók a forgatókönyvíróknak.

A kampányt dicsérni kell a hagyományosan jól irányított látványért, a végsőkig csavart grafikai beállításokért, valamint a színészi játékért. A vágott jelenetek külön játékfilmbe szerelhetők - az arcok animációja annyira meggyőzőnek bizonyult. Különösen próbál a csillag A Gyűrűk Ura és a Quantum Break, Dominic Monaghan, aki itt járt el, mint egy náci tiszt-a személyzet patkány, amely kezd kételkedni az intézkedések az ő vezetése. A fő gazember viszont nem annyira félelmetes-a szemöldökét ráncolja szolgálatban, globális terveket készít, a végén meghal.

Amikor a lövöldözésről van szó, a Call of Duty: Vanguard sokat kínál, is. A lövöldözés érzése kellemes, a szokásos lövöldözéssel járó epizódokat időszakosan valami érdekesebb váltja fel, például bombázó repülése vagy lopakodó küldetés. Csak a fegyverek és az okosabb ellenfelek sokfélesége hiányzott-néha az AI csak a hülyeség gyöngyeit adja ki: amikor egy járőr elhalad egy rejtett partner mellett, szó szerint zseblámpát süt az arcába, a feszültség mértéke valahogy csökken.

A Vanguard cselekménykomponense sikeres volt. Bár rövid, élvezetes, ha hajlandó elfogadni néhány konvencióját, és csak élvezni a vonzerőt. A Befejezés teret hagy egy lehetséges folytatásnak-talán újra találkozunk a négy hőssel.

A multiplayer részével sajnos minden nem olyan egyszerű.

2017-ben a Friv2Online Games Studio kiadta a Call of Duty: WWII shootert, amelyet a Call of Duty: Vanguardhoz hasonlóan a második világháború témájának szenteltek. a játék továbbra is népszerű: a PlayStation konzolokon a szerverek mindig tele vannak, és több mint tucat órát töltöttem benne. Tehát az újdonság szinte minden tekintetben elveszíti az amerikaiak korábbi munkáját.

Például az ellenfelek olvashatósága egyszerűen undorító. Gyakrabban nem az ellenség sziluettjét veszi észre, hanem a becenevével ellátott jelet, amely általában negatívan befolyásolja a friv játékba merülést. Természetesen nagyszerű, hogy a multiplayerben a menedékhelyek és partíciók jó behatolása valósul meg , a térképek részletesek és tele vannak effektusokkal (bár a grafika itt szerényebb, mint az egykampányban), de ez inkább mínusz a játékmenet számára.

És amikor látod az ellenfelet, próbáld megütni. A hordó "sétál", a golyók bárhová repülnek, de nem az ellenség hasított testébe. Kicsit jobb lesz, ha egy kicsit frissíti a fegyvereit: kedvenc géppuskái modulokkal vannak benőttek, amelyek végül akár tíz is lehetnek: a látnivalóktól a patronok típusáig. A modulok bizonyos bónuszokat és büntetéseket adnak, ezért gondosan kell kiválasztania egy testkészletet, hogy ne tegye még rosszabbá - néha jobb, ha egyáltalán nem telepít egy modult, mint hogy felborítsa a "fecske"kényes egyensúlyát.

Érdekes a különböző fegyveregységekkel való játék, a "törzsek" viselkedése megváltozik. Azonban akár az alacsony TTK, akár a problémás hálózati kód zavarja ennek élvezetét. Soha nem sikerült kitalálni, hogy hány golyót kell lőni az ellenségre, hogy megölje. Néha egyáltalán-lősz, de a kár nem megy át. Add hozzá ezt a gyakori respawns ellenséges pozíciókban, és kapsz egy kaotikus akció, ahol a siker a játékosok nem függ a személyes készség, hanem a véletlenszerűség.

Ugyanabban a Call of Duty: WWII ugyanabból a Friv2Online Games stúdióból, a játékmenet sokkal őszintébb és kényelmesebb, jobb olvashatóság, érthetőbb TTK.

De a Call of Duty: Vanguard - ban a szivattyúzás lehetőségei szélesebbek-mind a fegyverek, mind a karakterek, amelyeket itt "előadóknak" neveznek. Mindegyik önmagában egy osztály: valaki magabiztosabb egy mesterlövészpuskával, a másik inkább egy támadó puskát részesít előnyben. Minél több tesztet végez a kiválasztott előadóval, annál több tartalmat nyit meg neki - egyedi bőrök, másolatok, befejező mozdulatok.

De a gyilkosságok és a terepmódosítások sorozata mindenki számára azonos. Az előbbiek a halál nélküli gyilkosságok láncolata után aktiválódnak, és lehetővé teszik például, hogy felderítő repülőgépet hívjanak, merülési bombát dobjanak, vagy olyan juhászkutyákat hívjanak fel, amelyek egyszer lelőtték az ellenséget. A Call of Duty sorozat ismerős mechanikája. A második egy bizonyos lehűlési képesség: lehet lőszerdoboz, távirányítású mini-tartály stb. Ezenkívül a harcosok is csatolhatók-passzív készségek, mint a csendes séta.

A multiplayer másik pozitív oldala az a képesség, hogy a játékmenet ütemének megfelelően válasszon módokat. Három van itt: taktikai, támadás és blitz, és ha viszonylag kevés játékos vesz részt az elsőben, és a respawn távolság meglehetősen nagy ahhoz, hogy okot adjon a térkép körül a riválisok keresésére, akkor az utóbbi éppen ellenkezőleg, szoros kapcsolat és szüntelen "hús". Véleményem szerint a támadási ütem bizonyult a legkiegyensúlyozottabbnak, ami lehetővé teszi, hogy elgondolkodva játsszon, de fenntartja az események meglehetősen nagy sűrűségét is. A Blitz arra is motivál, hogy azonnal nyomja meg a tűz gombot a respawn után - a csaták gyorsak, de nagyon kaotikusak.

Már két tucat térképet szállítottak a kiadáskor, a szokásosaktól kezdve, mint például a csapatcsata vagy a konfrontáció, az új termékekig, beleértve a "kettesek" és a "hármasok" csatáit a hely körül mozgó terület megszüntetése és ellenőrzése érdekében.

Általánosságban elmondható, hogy a Call of Duty: Vanguard multiplayer nem nevezhető teljes kudarcnak, de csiszolva, Ó, hogy nem ártana. Különösen a tesztelés több szakasza után, ahol a résztvevők megjegyezték a fenti problémákat. Biztató, hogy a játék fog fejlődni az elkövetkező hónapokban, és ezért a fejlesztők minden bizonnyal figyelembe veszi a kritika, hogy a változások a játék és az egyensúlyt.

Végül, a kooperatív zombi mód kínál átugrani portálok és kiirtani zombik-semmi alapvetően új, és nincs elég különböző ellenfelek. Talán a legunalmasabb része a friv játék egy kis mennyiségű tartalom és monoton játék.

A Call of Duty: Vanguard korántsem a sorozat legjobb része: a kampány túl röpke, a multiplayer tele van problémákkal, a zombi módról pedig szinte semmit sem lehet mondani. Ez egy jó játék, de sokkal jobb lehet - legalább olyan jó, mint a korábbi Friv2Online Games Studio címek.

ab19f9c2140e3ec7bbeaa29f52782192